Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τη συμμετοχή του Δήμου Μυκόνου στη διεθνή έκθεση τουρισμού BIT στο Μιλάνο, οι πύλες της οποίας έκλεισαν την προηγούμενη Κυριακή (20-02-2011) .
Ώθηση στην εκθεσιακή συμμετοχή του Δήμου έδωσε και η παρουσία στο workshop, που οργανώθηκε από το Γραφείο ΕΟΤ Μιλάνου, μια ημέρα πριν την έναρξη της έκθεσης. Πραγματοποιήθηκαν 15 συναντήσεις με πωλητές ταξιδιών που έχουν ενδιαφέρον για την αγορά της Μυκόνου, τόσο για τη διερεύνηση ευρύτερης συνεργασίας στο μέλλον όσο και για την εξέταση συγκεκριμένων πεδίων όπως ο συνεδριακός τουρισμός υψηλόβαθμων στελεχών και η δημιουργία οικογενειακών πακέτων. Στις συναντήσεις δόθηκε η ευκαιρία να παρουσιαστούν από την εταιρία συμβούλων MTC GROUP - που ενισχύει την εκθεσιακή συμμετοχή του Δήμου - το νέο εργαλείο marketing "ftp", καθώς και τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας ικανοποίησης τουριστών σχετικά με την Ιταλική αγορά. Το workshop εγκαινίασε ο Υφυπουργός Τουρισμού κ. Νικητιάδης. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, κληρώθηκαν δωρεάν ταξίδια σε Ελληνικούς προορισμούς, μεταξύ των οποίων και στη Μύκονο.
Και κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών της έκθεσης, απόλυτα θετική ήταν η εικόνα της Μυκόνου, που συμμετείχε στη BIT 2011, ως συνεκθέτης του ΕΟΤ. Η ύπαρξη ιταλόφωνου προσωπικού για την εξυπηρέτηση του κοινού, όπως και η επιτόπια παρουσία τουριστικών πρακτόρων από το νησί, είχαν ως αποτέλεσμα τη μεγιστοποίηση της εμφάνισης του Δήμου Μυκόνου. Η Μύκονος επέστρεψε από το Μιλάνο, με πάνω από 100 επαγγελματικές επαφές και αιτήματα για συνεργασίες, οι οποίες θα αποσταλούν σε όλους τους ξενοδόχους και τουριστικούς πράκτορες του νησιού, καθώς και με ένα ευρύ data base περίπου 1.500 υποψηφίων επισκεπτών, ως αποτέλεσμα του διαγωνισμού για την κλήρωση δωρεάν διαμονών στη Μύκονο κατά τη θερινή περίοδο 2011.
Η Μύκονος, τέλος, ήταν η μοναδική περιοχή που εκλήθη και παρέστη στην ειδική προωθητική ενέργεια της αλυσίδας καταστημάτων ELEONORA SCARAMUCΙ γευσιγνωσίας ελληνικών προϊόντων στο κατάστημα της Brera του Μιλάνου, με αποκλειστικότητα στη διανομή της διαφημιστικής σακούλας του Δήμου, που φέρει το τουριστικό λογότυπο του Δήμου Μυκόνου.
Και κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών της έκθεσης, απόλυτα θετική ήταν η εικόνα της Μυκόνου, που συμμετείχε στη BIT 2011, ως συνεκθέτης του ΕΟΤ. Η ύπαρξη ιταλόφωνου προσωπικού για την εξυπηρέτηση του κοινού, όπως και η επιτόπια παρουσία τουριστικών πρακτόρων από το νησί, είχαν ως αποτέλεσμα τη μεγιστοποίηση της εμφάνισης του Δήμου Μυκόνου. Η Μύκονος επέστρεψε από το Μιλάνο, με πάνω από 100 επαγγελματικές επαφές και αιτήματα για συνεργασίες, οι οποίες θα αποσταλούν σε όλους τους ξενοδόχους και τουριστικούς πράκτορες του νησιού, καθώς και με ένα ευρύ data base περίπου 1.500 υποψηφίων επισκεπτών, ως αποτέλεσμα του διαγωνισμού για την κλήρωση δωρεάν διαμονών στη Μύκονο κατά τη θερινή περίοδο 2011.
Η Μύκονος, τέλος, ήταν η μοναδική περιοχή που εκλήθη και παρέστη στην ειδική προωθητική ενέργεια της αλυσίδας καταστημάτων ELEONORA SCARAMUCΙ γευσιγνωσίας ελληνικών προϊόντων στο κατάστημα της Brera του Μιλάνου, με αποκλειστικότητα στη διανομή της διαφημιστικής σακούλας του Δήμου, που φέρει το τουριστικό λογότυπο του Δήμου Μυκόνου.
Στη Νέα Υόρκη
Την Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011, η Μύκονος «ταξιδεύσε» στη Νέα Υόρκη για την έκθεση “New York Times Travel Show” που οργανώνει η ομώνυμη εφημερίδα της αμερικανικής μεγαλούπολης.
Το concept του Δήμου θα είναι προσαρμοσμένο στον αμερικανικό τρόπο προσέγγισης και, πέρα, από την κλήρωση για διαμονές, θα εμπλουτιστεί με “open party” που θα γίνει μέσα στο χώρο της έκθεσης την Κυριακή, τελευταία μέρα λειτουργίας της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!