Γενναίες προσφορές στις τιμές και ειδικά «πακέτα» επιστρατεύουν οι ξενοδόχοι για να τονώσουν το ενδιαφέρον των παραθεριστών, χωρίς να εξαιρούνται και τα υπερπολυτελή ξενοδοχεία από αυτήν τη στρατηγική που υπαγόρευσε η οικονομική κρίση.
Ετσι, μονάδες «πέντε αστέρων» διαφημίζουν «για κάθε επτά διανυκτερεύσεις η μία δωρεάν», τα ταξιδιωτικά γραφεία επεκτείνουν τις διευκολύνσεις, ενώ προσελκύουν πελάτες με «δωρεάν διαμονή και φαγητό για τα παιδιά».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!