Την πρακτική απόκρυψης της τιμής ενοικίασης του καταλύματος στην ιστοσελίδα πολλών τουριστικών επιχειρήσεων καταγγέλλει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ). Παρόλο που διαπιστώνει ότι η κατάσταση έχει βελτιωθεί σημαντικά την τελευταία τριετία, εντούτοις «σε αρκετές ιστοσελίδες δεν αναφέρεται η τιμή του καταλύματος και ζητείται από τον καταναλωτή να επικοινωνήσει με τους ιδιοκτήτες των καταλυμάτων, είτε ηλεκτρονικά, είτε τηλεφωνικά».
Οπως είπε ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ, Νίκος Τσεμπερλίδης, «η οργάνωσή μας καλεί τους καταναλωτές να μην προτιμούν τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα που δεν αναγράφουν τις τιμές τους στις ιστοσελίδες τους. Γιατί αυτό που κάνουν είναι ένα τρομακτικό έλλειμμα πληροφόρησης των καταναλωτών».
Οι καταναλωτές που προγραμματίζουν τις διακοπές τους, σύμφωνα με το ΚΕΠΚΑ, θα πρέπει να προσέχουν τις «παγίδες» που κρύβονται στην κράτηση καταλύματος ή οργανωμένης εκδρομής.
- Επειδή φέτος διαφημίζονται πολλές εκπτώσεις στις τιμές των καταλυμάτων, θα πρέπει να προσέξουν αν αυτές οι εκπτωτικές τιμές περιλαμβάνουν κάποιες παροχές (π.χ. πρωινό) ή δικαίωμα ακύρωσης της κράτησης.
- Στις κρατήσεις μέσω Ιντερνετ, να προσέχουν αν υπάρχει τιμή στην ιστοσελίδα και τι περιλαμβάνεται στην τιμή αυτή (π.χ. πρωινό, δωμάτιο με θέα ή μη, χρήση κλιματιστικού κ.ά.).
- Να προσέξουν αν η περιγραφή του καταλύματος ή κάποιες φωτογραφίες δεν ανταποκρίνονται σε όλα τα δωμάτια που διαθέτει η συγκεκριμένη επιχείρηση, καθώς συχνά προβάλλονται τα καλύτερα δωμάτια ή σουίτες κ.λπ.
- Στις κρατήσεις μέσω πρακτορείων ταξιδίων, να γνωρίζουν ότι στις διαφημίσεις αναφέρεται η τιμή «από...» και αν περιλαμβάνονται υπηρεσίες, μεταφορές κ.λπ.
- Στις κρατήσεις σε καταλύματα ή ξενοδοχεία, η προκαταβολή δε θα πρέπει να υπερβαίνει το 25% του συνολικού κόστους, για όλο το χρονικό διάστημα της διαμονής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!